ΔΙΑΔΙΑΚΑΣΙΑ ΚΡΑΤΗΣΗΣ

Μία διαδικασία απλή, εύκολη και γρήγορη.

*Στην περίπτωση που έχετε ήδη λογαριασμό στην σελίδα μας, παρακαλούμε μεταβείτε στο Βήμα 3.

Βήμα 1ο

Απαραίτητη προϋπόθεση για να ξεκινήσουμε την διαδικασία κράτησης, είναι η δημιουργία λογαριασμού με τα στοιχεία σας στην σελίδα. Το μόνο που χρειάζεστε είναι ένα ενεργό e-mail. Στο επάνω δεξί μέρος της σελίδας γράφει “Είσοδος”.

Πατώντας στο “Είσοδος” εμφανίζεται η πύλη εισόδου στη σελίδα. Ακριβώς κάτω από το “Σύνδεση” και το “Ξέχασα τον κωδικό μου”, αναγράφεται με μπλε γράμματα το εξής κείμενο: <<Πρώτη φορά στην ιστοσελίδα μας; δημιούργησε τον λογαριασμό σου για να μπορέσεις να κάνεις την κράτηση σου!>>.

Επιλέγοντας την δημιουργία λογαριασμού, η σελίδα σας ανακατευθύνει σε μία φόρμα συμπλήρωσης στοιχείων. Είναι σημαντικό να συμπληρώσετε την φόρμα με τα ΑΚΡΙΒΗ στοιχεία σας. Όλα τα στοιχεία θα πρέπει να είναι κεφαλαία Λατινικά, ΑΚΡΙΒΩΣ όπως αναγράφονται στην ταυτότητά ή το διαβατήριό σας. Αυτό γιατί:

  • Σε περίπτωση που θα περάσουμε σύνορα και κατά τον έλεγχο ταυτοπροσωπίας, εάν παρατηρηθεί από τις αρμόδιες αρχές κάποιο λάθος στην καταχώρηση στοιχείων μπορεί να μην σας επιτραπεί καν η είσοδος στη χώρα.
  • Σε περίπτωση που θα εκδοθεί ακτοπλοϊκό εισιτήριο, η έκδοση γίνεται επώνυμα και είναι απαραίτητη η επίδειξη της ταυτότητας για την παραλαβή τους, αλλά και την επιβίβαση στο πλοίο. Εάν παρατηρηθεί κάποιο ανακρίβεια δεν θα είναι εφικτή η παραλαβή των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων ή η επιβίβασή σας στο πλοίο.
  • Σε περίπτωση που το ταξίδι ή η εκδρομή περιλαμβάνει εισιτήρια για οδική μετάβαση με κάποιο μέσο μαζικής μεταφοράς. Η έκδοση των εισιτηρίων και πάλι γίνεται επώνυμα και είναι απαραίτητη η ταυτοποίηση των δοθέντων στοιχείων σας με το αντίστοιχο έγγραφο.
  • Σε περίπτωση που θα ταξιδέψετε αεροπορικώς, η έκδοση των αεροπορικών εισιτηρίων γίνεται επώνυμα και απαιτείται η επίδειξη επίσημου εγγράφου για την παραλαβή τους όπου θα πρέπει να αναγράφονται τα ακριβώς ίδια στοιχεία με τα δοθέντα κατά την δήλωση σας. Το ίδιο φυσικά θα πρέπει να συμβαίνει και κατά τον έλεγχο ταυτοπροσωπίας στο αεροδρόμιο.

Βήμα 2ο

Εφόσον έχετε συμπληρώσει σωστά την φόρμα πρέπει να αποδεχθείτε τους όρους συμμετοχής και στη συνέχεια πατάτε Δημιουργία λογαριασμού.

Να σημειώσουμε πως απαραίτητο είναι να έχετε και το σωστό τηλέφωνο, σε περίπτωση που χρειαστεί να επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Βήμα 3ο

Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε την διαδικασία κράτησης. Ανατρέχετε στο πακέτο ή την εκδρομή που έχετε επιλέξει. Αριστερά στη σελίδα του πακέτου σας, αναγράφεται σε ένα κόκκινο πλαίσιο το “Κάνε Κράτηση”. Το ίδιο πλαίσιο βρίσκεται και στο κάτω μέρος της σελίδας. Πατώντας το πλαίσιο αυτό, ξεκινάτε τη διαδικασία κράτησης.

Βήμα 4ο

Επιλέξτε των αριθμό των ατόμων που θέλετε να κάνετε κράτηση και πατήστε “συνέχεια”.

Αφού πατήσετε ‘’συνέχεια’’, σας εμφανίζεται μια φόρμα για να συμπληρώσετε τα στοιχεία του άλλου συμμετέχοντα . Μόλις τα συμπληρώσετε, πατάτε το πορτοκαλί πλαίσιο ‘’Αποθήκευση και επιλογή’’. Στην περίπτωση που επιθυμείτε να συμμετάσχει και άλλο άτομο στην κράτηση απλώς επιλέγετε το πεδίο ‘’ Προσθήκη ατόμου’’ και ακολουθείτε την ίδια ακριβώς διαδικασία. Αφού προσθέσετε όλους τους συμμετέχοντες, πατάτε “Συνέχεια”.

Βήμα 5ο

Σε αυτό το βήμα θα σας ζητηθεί να δηλώσετε εάν είσαστε φοιτητής ή όχι. Απαραίτητη είναι η κατοχή και η επίδειξη έγκυρης ακαδημαϊκής ταυτότητας από ελληνικό Α.Ε.Ι ή Τ.Ε.Ι. Συνεχίζετε πατώντας “Συνέχεια”

Βήμα 6ο

Επιλέξτε τον επιθυμητό τύπο δωματίου. Πρέπει να υπάρχει ταύτιση του αριθμού των ατόμων με τον αριθμό των κρεβατιών αλλιώς το σύστημα δεν θα σας αφήσει να προχωρήσετε.

Στην περίπτωση που ταξιδεύετε παρέα με άλλη κράτηση και επιθυμείτε να είσαστε μαζί στο ίδιο δωμάτιο, πατήστε το πλαίσιο “Δεν επιλέγω δωμάτια γιατί είμαι παρέα με άλλη κράτηση! (Ενημερώστε μας για τον αριθμό κράτησης της παρέα σας μετά την ολοκλήρωση της κράτησής σας, από την τροποποίηση κράτησης )” και μετά πατήστε “Συνέχεια”.

Σε ορισμένα πακέτα υπάρχουν επιπλέον παροχές. Μετά την ολοκλήρωση του Βήματος 6 , σας δίνεται η δυνατότητα επιλογής επιπλέον παροχών , εφόσον αυτές διατίθενται στο πακέτο σας.

Βήμα 7ο

Στο συγκεκριμένο βήμα επιλέγετε έναν από τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής πατώντας πάνω στο πλαίσιο του τρόπου που θέλετε να πληρώσετε για την κράτηση σας. (Σε κάθε τρόπο πληρωμής αναφέρονται και τα έξοδα συναλλαγής).

Βήμα 8ο

Σας εμφανίζεται η πολιτική ακυρώσεων του πακέτου που έχετε επιλέξει. Εάν συμφωνείτε με την πολιτική αυτή, πατάτε “συνέχεια”. Εάν δεν συμφωνείτε, πατάτε “Θέλω να αλλάξω επιλογή” και μετά “συνέχεια”. Εάν πατήσετε το εν λόγω πλαίσιο, γίνεται αυτόματα η αλλαγή πακέτου από το σύστημα μας.

Βήμα 9ο

Σας εμφανίζεται η πολιτική ακυρώσεων του πακέτου που έχετε επιλέξει. Εάν συμφωνείτε με την πολιτική αυτή, πατάτε “συνέχεια”. Εάν δεν συμφωνείτε, πατάτε “Θέλω να αλλάξω επιλογή” και μετά “συνέχεια”. Εάν πατήσετε το εν λόγω πλαίσιο, γίνεται αυτόματα η αλλαγή πακέτου από το σύστημα μας.

Βήμα 10ο

Η κράτηση σας έχει ολοκληρωθεί. Έχετε ήδη λάβει το αντίστοιχο ενημερωτικό e-mail στο λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δηλώσατε κατά τη διαδικασία δημιουργίας λογαριασμού στη σελίδα μας.

Βήμα 11ο

Ανά πάσα στιγμή μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της κράτησης σας. Μπορείτε να την βρείτε στην καρτέλα Ο Λογαριασμός μου – Οι κρατήσεις μου. Επίσης για οποιαδήποτε αλλαγή γίνεται στο στάδιο μιας κράτησης σας αποστέλλουμε ενημερωτικό e-mail.

Τα στάδια στα οποία μπορεί να βρίσκεται είναι τα εξής:

  • Έλεγχος διαθεσιμότητας: Σημαίνει πως για την συγκεκριμένη προσφορά που επιλέξατε θα πρέπει να γίνει έλεγχος από το γραφείο μας για το αν υπάρχει δυνατότητα κράτησης και αξιοποίησης της συγκεκριμένης προσφοράς. Σε αυτό το στάδιο θα υπάρξει ενημέρωση προς εσάς από το γραφείο μας άμεσα και η κράτηση σας ανάλογα με το αποτέλεσμα θα περάσει στο στάδιο Εκκρεμεί ή Ακυρωμένη.
  • Εκκρεμεί: Έχετε κάνει κράτηση αλλά δεν έχετε προχωρήσει ακόμα σε κατάθεση τόσο της προκαταβολής όσο και του συνολικού ποσού.
  • Δόθηκε προκαταβολή: Έχετε προβεί στην κατάθεση της προκαταβολής που υπαγορεύει η προσφορά που έχετε επιλέξει.
  • Ολοκληρωμένη: Έχετε αποπληρώσει την προσφορά που έχετε επιλέξει.
  • Έγινε Ακύρωση: Μετά από αίτημα σας για ακύρωση, αυτή θα είναι η κατάσταση της κράτησης σας.
  • Παρακράτηση Χρημάτων: Η παρακράτηση χρημάτων γίνεται λόγω ακύρωσης από την πλευρά σας όταν το πακέτο στο οποίο έχετε κάνει κράτηση είναι με μη επιστρέψιμη τιμή ή/και λόγω μη συμμόρφωσης με τα χρονικά περιθώρια εξόφλησης του ποσού για πακέτα με δυνατότητα ακύρωσης.
  • Απορρίφθηκε: Η κράτηση σας απορρίπτεται λόγω μη συμμόρφωσης με τα χρονικά περιθώρια της πληρωμής του πακέτου σας.